Διαδικασία επιστροφής

Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις: 

1.       Λανθασμένη αποστολή

2.       Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο ή ληγμένο προϊόν

3.       Ακύρωση παραγγελίας - αλλαγή γνώμης 

παρακαλείστε για άμεση επικοινωνία με το copharmacy.gr, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας

Σε περίπτωση που  πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού φαρμακείου copharmacy.gr, αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:

ΙΚΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ
Πάρ. Μαραθωνομάχων 91
Πάτρα 26335

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ αρχής.

 

***

Η επιστροφή των προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Λανθασμένη αποστολή

Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα.

Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε το copharmacy.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.

Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:

  • Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
  • Να υπάρξει ενημέρωση κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα

Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις το copharmacy.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.

2. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο ή ληγμένο προϊόν

Εάν το προϊόν παραληφθεί:

  • Με ανοιχτή συσκευασία
  • Με κατεστραμμένη συσκευασία
  • Με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης ή έχει υπερβεί την ημερομηνία λήξης

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και το copharmacy.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.

Η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν που δεν ανήκει στις παραπάνω τρεις κατηγορίες αλλά υπάρχει αίσθηση αλλοιωμένων ή διαφορετικών από τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά, τότε το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται ώστε να ακολουθήσει έλεγχος και επικοινωνία με την εταιρία, που είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την κυκλοφορία του. 

Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του πελάτη, τότε το copharmacy.gr αναλαμβάνει να αποστείλει νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση το copharmacy.gr επιφυλάσσεται για την ανάληψη οποιασδήποτε ευθύνης.

3. Ακύρωση παραγγελίας - Αλλαγή γνώμης

Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα. Στη συνέχεια το copharmacy.gr, παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Στην περίπτωση αντικαταβολής θα πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, τον δικαιούχο λογαριασμού καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας που αφορά την επιστροφή.

Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:

  • Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής
  • Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
  • Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Παρακαλείστε να ελέγχετε τα προϊόντα πριν από το άνοιγμά τους.